tirsdag den 21. august 2012

Ferien!! :)

Heeej allesammen!
Nu har vi lige haft dejlig sommerferie. Jeg er startet på mit 2.g. Det er lidt hårdt især når jeg lige havde vænnet mig til ferien! Jeg har været i Barcelona med en veninde, virkelig skøn by, selvom jeg fik stjålet min mobil.... Vi gik meget, og vores fødder var helt smadret efter en lang dag. Vi var meget kulturelle på turen og Bracelona er også en fantastisk by, at være kulturel i. Vi var bl.a. inde og se chokolade-museet, hvor vors billet var en chokolade (klager ikke) :)
Så har vi været i Marbella  med familien, som også var super hyggeligt! :) Det var mest bade-ferie med strand og pool, men fik da også været lidt kulturel, det bliver man næsten nødt til :)
Vejret var varmt begge steder, så man blev også dejlig brun (det trængte jeg virkelig til). Holder stadig noget af min brune farve, selvom den er ved at forsvinde.....ØV.....

Jeg fik også shoppet en del, mest i Barcelona, jeg købte bl.a:

Denne kjole for 15 euro på et marked, super skøn og luftig!

Denne kjole og taske. Kjolen kostede 12 euro og tasken 10.

Der kommer flere indlæg med ting senere!

Xoxo Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar